Sunday 12 April 2015

Dinie yang suruh aku taip

Bismillah… Hai nama aku Aiman.. Just incase korg lupa sebab dah lama korg menyombong ngan aku kan? (nada marah!)…

Pppftt..

DAH TU APSAL TIBA2 PEGI POST KAT BLOG NI!?

Haaa..ni semua salah dinie.. dia yang suruh.. and sebab aku pon ader masa lapang baru lepas buat iceblended huhu…

So..nak cerita pasal apa ni? Hmmm.. Introlah kejap..
First of all..alhamdulillah..kita dah nak masuk block4..(block neuro yang susah harammm!!) .And tak lama lagi dah nak PROEXAM!.. Some of us dah masuk 21 KAN? Happy Brithday ye semua kakak2 dan makcik2! Hehe.. Bila tgk umur yang dah mencecah 21 ni kan..Sayu je sebenarnya…sebab mengenangkan dosa2 yang makin bertimbun dan tak surut2 ..sobsss..bila la nak berubah…TAPI DAH JOIN USRAH..SO insha allah..slow2 kita pakat buang daki2 jahilliyah noh!

Tapi..betul la..cepatnya masa berlalu kan? Rasa baru semalam dapat result praSPM hmm.. betul la Einstein cakap “Speed of time is relative and not constant”

Nak membebel macam dayah la hehe..   #throwback
Dulu masa CFS..Sebenarnya..aku ni segan gak bila sekelas ngan korg semua..mana taknya..korang semua ni anak dara yang cantik2! Dah la pandai! Rajin pulak tu..hmmmmm…(Mohon belanja pizza nanti ).Tapi serius la.. bila taaruf nak cakap MRSM Jeli segannya ya RABBI…Mrsm kerdil je..yang lain Kuantan..PC..pergh! Tapi nasib baik la time tu ade faiz..bleh jugak merendah diri dengan dia (walaupun tahu dia lagi hebat)..
Kawan2 aku ade jugak tegur aku

“Aiman..ko ni best la sekelas ngan sisters je semua!”

Best!? Best? Hmm..aku pon xpaham apa yang best… Bukan korg bini aku pon… Classmates jer.. Dlm kelas kene buat2 bukak phone sbb segan nak cakap ngan korg haha.. Kene tahan korg bising lagi..Dah la kerusi depan korg semua ambik! Aku asyik jadi backbenchers je.. Ada sekali tu aku nekad nak duduk depan time kelas CHEM.. (ingat tak?) Habis Syasya protest aku…ckp “aku tak Gentlemen..”menangis aku dlm hati..(sobsss)



 HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA


Lawak jugak bila teringat zaman dulu..Ye la..kawan tak ramai mcm sekarang..so aku pegi kelas hari2 perhatikan gelagat korg je la jadi hiburan heh… But then.. I still am grateful to God on how He gave me a chance to study..Alhamdulillah..

Dah..stop throwback..nnti pecah semua rahsia aku!

Present time…

Kita semua dah besar.. and ada yang dah nak kawin dah pon (lol..korg semua tahu tak? Heh)
And time will become shorter and we will be busier..Tak semua yang mampu untuk teruskan  dlm pengajian kedoktoran yang super sibuk dan super padat ni.. mungkin akan ada yang rebah nanti..Whatever it is..Goodlucklah korg.. minta maaf kalo aku tebal muka je bila jumpa and tak tegur..(memang syndrome segan dgn pompuan cantik) and mengenali korg adalah satu “honour” untuk aku..terima kasih sebab izinkan aku jadi so called “medadd” jugak..



P/s= korg boleh dapat shortcut syurga tahu tak? Cuba check hadis 7 orang yang dinaungi arasy Allah swt..

2 comments:

  1. Oooo kau dok fz ke dulu..awat x pena jumpa? Hha

    ReplyDelete
  2. poyolah aimang ni.. tapi nampaklah kau sombong dengan kami.. huhu

    ReplyDelete